Voorlichting online

Het Kenniscentrum heeft jarenlang telefonische voorlichting gegeven aan belangstellenden voor natuursteentoepassingen. Bij de opkomst van internet bleek dat er zeer veel informatie kan worden gevonden op internet.

Voor niet vakmensen zijn de gegevens over natuursteen lastig naar waarde te schatten. En het is zelfs voor deskundigen lastig om de bron en de status van de aangeboden data te achterhalen. En zeker ook bij geschillen liggen zaken nog gecompliceerder. Om deze redenen heeft het Kenniscentrum gekozen voor de volgende werkwijze.

  • Klachten kunnen worden gemeld en die worden tegen betaling behandeld.
  • Natuursteenbedrijven die lid zijn van KCS kunnen hun vragen via de mail stellen en in de praktijk worden deze snel beantwoord. Dat is bijna altijd maatwerk en bedrijven stellen het op prijs dat op deze wijze de kennis en ervaringen via direct contact worden gedeeld.
  • De vragen worden verder op afzender en inhoud beoordeeld:
  • De vraag wordt per mail beantwoord,
  • Er wordt verwezen naar 2-3 bedrijven die deskundig zijn in de buurt van de vraagsteller.
  • Er wordt rechtstreeks telefonisch contact opgenomen.

Hoe dan ook belangstellende krijgen altijd een goed antwoord op hun vragen als zijgebruikt van van deze faciliteit ‘voorlichting online van het Kenniscentrum Steen.

Heeft uw vragen over Natuursteen